مشاوره : 7085 139 -0917
ژل رویال چیست ؟


: 5495

ژل رویال عسل یا غذای ملکه که عده ای شاه انگبین نیز به آن میگویند غذای اصلی ملکه زنبورهای عسل میباشد..

ژل رویال چیست ؟

ژل رویال ماده غذایی و دارویی بسیار مهمی است که توسط زنبورهای عسل تهیه میشود ، در واقع ژل رویال غذای ملکه زنبورهای عسل و لاروهای زنبوران در سه روز اول زندگی آنها است. عده ای به ژل رویال عسل ، اکسیر جوانی نیز میگویند. رویال ژلی مدت زیادی نیست که در ایران شناخته شده و به خواص دارویی و درمانی آن پی برده اند.

خواص ژل رویال

خواص ژل رویال بسیار زیاد است ، که به مرور در مطالب آِینده سایت در مورد خواص دارویی ژل رویال خواهیم نوشت.
مهمترین خواص ژل رویال در درمان نازایی است، ژل رویال اصل میل جنسی را بسیار زیاد میکند و خاصیت اسپرم سازی
بسیاری دارد ، ژل رویال اگر خالص تازه و اصل باشد ضد سرطان نیز میباشد.
رویال ژله در درمان بیماری های مختلفی همانند ام اس ، آلزایمر ، ضدعفونت ، فشار خون ، کلسترول بالا ، عفونت مثانه و یائسگی و انواع بیماری های زنانه است.

ژل رویال خواص

طریقه مصرف ژل رویال

بهترین روش مصرف ژل رویال روزانه یک گرم بصورت ناشتا میباشد . یک گرم ژل رویال عسل را زیر زبانتان قرار دهید و اجازه دهید جذب شود . تا نیم ساعت پس از مصرف ژل رویال نوشیدنی یا صبحانه مصرف نکنید.
جهت خرید ژل رویال اصل فقط از زنبوردارن معتمد و متعهد اقدام به خرید ژل رویال کنید. نمونه های تقلبی ژل رویال ، ژل رویال های دست ساز و انواع نمونه خارجی رویال ژلی در بازار ایران براحتی در تمامی فصول قابل تهیه است متاسفانه.

خرید ژل رویال 

ژل رویال ایرانی بهترین کیفیت دارد و فصل برداشت رویال ژل در بهار میباشد . اگر قصد مصرف ژل رویال اصل دارید با تماس بگیرید مشاوره رایگان دریافت کنید ودر صورت موجود بودن اقدام به خرید بهترین ژل رویال کنید.

خرید ژل رویال ایرانی

جهت مشاوره و خرید ژل رویال با شماره 09171397085 تماس بگیرید .

آدرس ارتباطی ما

آدرس : استان فارس، شهرستان قيروکارزين، بولوار امام حسین(ع)، پلاک 17 ، پیمان معصومی 

شماره های تماس با ما : 09171397085 - 09361779690

ایمیل : info@asalkuhi.com

آدرس کانال ما در تماشا: https://tamasha.com/asalkuhi

tamasha

خواص عسل وحشی کوهی

سالهاست که عسل طبیعی به عنوان یک شفا دهنده شناخته شده است، اما شما ممکن است متعجب شوید که چگونه بسیاری از فواید سلامتی را می توانید از عسل طبیعی کوهی دریافت کنید. عسل کاملا طبیعی این مایع طلایی برای کمک به رفع بیماری‌های مختلف از سرفه‌های مزاحم تا یک زخم دردناک مفید است.

در خرید بعدی خود به دنبال عسل خام بگردید. عسل خام نسخه غیر پاستوریزه از عسل معمولی اما با پالایش اضافه است، که به طور عمده به افزایش عمر مفید کمک می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که مواد مغذی گیاهی فعال در عسل و همچنین خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی آن طیف وسیعی از خواص درمانی را دارا می‌باشد. با این حال، از آنجا که عسل می تواند موجب یک بیماری خطرناک به نام بوتولیسم در نوزادان شود، کودکان زیر چهار ماهگی نباید عسل خام یا پاستوریزه مصرف کنند.

بهترین عسل طبیعی موجود در ایران، عسل بسیار کمیاب، عسل کوهی وحشی یکی از بهترین عسل های دنیا در جنوب ایران است، که عوامل انسانی به جز استحصال این عسل هیچ نقشی در مراقبت، تغذیه ، و پرورش این نوع زنبور عسل وحشی ندارند .